پیشنهاد سردبیر

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌ها و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با چند فروند موشک و پهپاد خبر داد.

حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله به محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانه‌های امن در جنوب لبنان، محل استقرار نظامیان دشمن در تپه‌های «الکرنتینا» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین در عملیاتی دیگر محل استقرار تسلیحات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «الزاعوره» را با چند موشک هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین گزارش داد: مجاهدان ما در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانه‌های امن جنوب به ویژه در شهرک «بلیدا» با اسکادرانی از پهپادهای مسلح مقر جدید یگان شناسایی تیپ ۶۳۱ «گولانی» در پادگان «راموت نفتالی» را هدف قرار دادند. همچنین نیروهای مقاومت، مکان‌های استقرار افسران و سربازان صهیونیستی را به طور دقیق هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین پایگاه «الراهب» را با یک حمله خمپاره‌ای هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.